Personlig tränare.

Ja, det vore faktisk ett roligt jobb=) Satt och kikade på ett teveprogram ikväll och blev lite inspirerad. Men först måste man ju ta tag i sin egen träning, om jag nu kunde se till att bli frisk nångång! Får se om det blir nån träning i morgon annars blir det på lördag! Då jävlar ska det tränas hela dagen på Golds i Sundsvall med mina blivande Goldskollegor=) Jajamen, alltid en början på min PT-karriär att börja som instruktör på ett gym, nog för att det bara är barn jag ska ha men ändå;)
Nu ska jag gå och glo klart på NCIS Miami=)
Smell ya later;)
Ps. I morgon kommer Jontes valp hem! Det blir nästan som att få en egen valp igen;) Jag har tagit på mig rollen som hundtränare/styvmatte, hehehe! Oj vad jag ska gosa och sniffa valp nu:D. Blir ju dessutom typ arbetslös på tisdag så det passar ju bra.

Ps. Nu blev det ett sånt här jobbigt inlägg där jag skulle behöva 2 rubriker:P

Kommentarer
Postat av: Lina [FOTOBLOGG]

Sv: hihi, tack :)

2010-08-26 @ 22:51:31
URL: http://linanylander.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kollade du losing it med Jillian Michaels? Älskar henne!



Angående flikarna mm på min blogg, det är sånt man kan göra på wordpress :) Bytte från blogg.se och har inte ångrat mig en enda gång!!



Kolla in www.matdagboken.se Där kan man skriva in det mesta, och det som inte finns med lägger man in näringsvärdena från förpackningen så finns det med nästa gång.



Då är det lätt att hålla kolla på protein, kolhydrater och fett! Och det är gratis! :)



Hur går det annars för dig? Denna första vecka går galat för mig, det är så skönt!



Kram Jenny

2010-08-28 @ 17:30:35
URL: http://millbergskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0