So you think you can dance?

Fy satan vilka grymma dansare det finns! Jag önskar att jag aldrig hade slutat på Dawes! Önskar ännu mer att jag bott i USA och dansat och cheerat hela livet! Dans är fasen HUR KUL SOM HELST!!!!!!!!! :D
Såg denna ikväll. Love it!


I maj hade jag den stora äran att få dansa för Lin Samuelsen som är en grym dansare och koreograf! One word: AWESOME;) Hon har jobbat med dansare och koreografer till Justin, Britney, Michael Jackson, Rihanna, Beyoncé mfl. Awesome igen!
Dansade även för grymma Anna Runstål-Zahn den helgen. Ska snart iväg och träffa dom igen och sen ska jag dra igång som instruktör för Absolute ShowKidz om allt går som det ska. Ska bli "wait for it".... Awesome!
Har lust att bara dansa omkring härinne, men med risk för en massa creepy folk här i Torvalla så skippar jag det;) Tar det hemma i byn i morgon ist;) Hehe!

Längtar som fan till den 28:e oxå! Ska till Sundsvall på en kul grej:D

Näe nu ska jag sova, ska åka till stugan och träffa mamsen i morgon! ♥
Yeah yeah yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0