"After school"

Ikväll har jag och några klasskompisar varit på Plaza ocj käkat och haft det trevligt, sen gick vi på Paus och högg in på efterrätten. Jag trodde seriöst jag skulle kräkas, fy tusan vilken sliskig paj! Första tuggorna var goda men sen så... Urk. Tror dom är experter på sjukt mättsamma sliskiga "godsaker". Tror inte jag törs fika där nåt mer.. Bara käka, har ätit tokgod panini där, håller mig till den!

Nu sitter jag och kollar på Lida, trodde den skulle var skitläskig för jag minns att jag hörde när jag var liten att det var en hemsk film. Den är creepy men bra.
Ska hämta lite te så blir det perfekt filmstämning här i soffan.
Jag tog en "outfit"bild som faktisk är seriös:P Bara för att jag var så jäkla matchande med lila skjorta, lila halsduk och lila ögonskugga;)


Godnatt alla mina underbara trogna läsare!
(Hahahahahahahahahahaaaaaaaa)   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0