God morgon!

Kors i taket! Kl är 08.32 och jag är uppe! Har hunnit besikta bilen, skottat snö och käkat frukost, nice!
Försökte blogga igår men det gick ju inte ens att ta sig in:S

En bild på min goda födelsedagstårta förresten;)


Igår var det cheerträning, vi byggde bara, det gick sådär;). Vi brukar filma för att vi ska kunna kolla vad vi gör för fel, skitbra faktiskt. Klippte ur lite bilder ur filmerna:P
På väg upp=)

Uppe! :P

Coming down!


Efter cheeren var jag och Michaela på Golds och gymmade lite, kände mig lite okoncentrerad och svag.
Sen var det en tripp förbi affären som gällde, tråkigt att handla och framförallt dyrt. Men en god middag av det blev det iaf=) Kyckling, blomkål, sallad och lite till:


Nu ska jag ta mig en macka och lite te, sen blir det en dusch och sen så blir det väl en sväng till skolan. Vi ska ha kemi på em inne i stan på mittuniversitetet så då ska jag äta semla med Fatima på fikat;)

Ikväll ska föreningen ha en prova-på-cheerleading-kväll för alla intresserade! Hoppas det kommer mycket folk!


Have a nice day ya´ll:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0