Hoppsan Kerstin!

Dagen blev inte riiiktigt som palnerad (palnerad haha vad är det för nåt?), typiskt!
Jaja, det blev en väldans massa mys i soffan med hundarna, ingen semla och ingen skidåkning. Lazyworm!

På kvällen for jag in till provapåcheergrejen vi hade, 1 (!!!) person som dök upp. SUCK! Jaja, hon var iaf glad, trevlig och duktig och vill börja, great! Micke var iof oxå där:P
Sen blidde det fika på Paus med Vero, seg som jag alltid är så kom vi dit halv nio och dom stängde nio. Vi hann iaf äta dom goda Paninisarna och dricka upp teet innan dom slängde ut oss vid typ tjugo över. Trevligt iaf=)

Nu har jag skrivit en ansökan till ett sommarjobb, får jag det skulle det vara så jävla coolt! Det är ju sånt där man drömt om sen man var liten! :D Hemligt dock vart jag sökt;)

Nu är det min favvotvserie NCIS!!! Hämta te, ta en macka och njut!!!

Ahhhh jag nös och damn vad träningsvärk min mage har:S

PS. Seriöst!! Nu har jag ändrat och uppdaterat 4ggr för att jag upptäckt stavfel och ord som inte ska va där dom va!! Hehehe, lämnar dock palnerad för det var så jävla kul:P

En gammal bild på mig och min älskade Tiger♥


Kommentarer
Postat av: Michaela

Kommer kanske på träningen ikväll och är med, men kommer inte ta onsdagarna seriöst försen efter påsk då jag far bort i 5 veckor innan de. Typiskt.



Haha blir inten styrka för mig haha har MÖRDAR träningsvärk sen gymmet igår.... körde rumpa och bröst som ALDRIG förr :S hahaha så jag ska ner precis efter skolan och köra crosstrainer

2010-02-10 @ 07:38:23
URL: http://minzy.blogg.se/
Postat av: Behm

haha Inger va en tant ja jobba me förut å hon kör nån av stadsbussarna nu :p man var alltid livrädd när man åkte bil med henne för hon kunde verkligen inte köra! Körde rakt in i en stolpe på en parkering där hon hade hur mycket plats som helst och sladdade i rondellerna å råkade köra upp på trottoaren... ja you name it! XD

2010-02-10 @ 11:15:18
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: olivia

haha nej gör det väl inte men, alla frågar typ så ska göra ett inlägg om hur man gör så snart jag kan :D

2010-02-10 @ 16:40:25
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0