Jag är kär!....

I Bruce Willis!
Satt och lettade efter Boppers med Under the boardwalk bara för den där supermörka basröstens skull men hitta inget och Drifters har ju inge bas.... Men så hittade jag denna, vilken lycka!
SnyggBruce och The Temptations med basröster, jiho!! Under the boardwalk!:

Oh Carol, en annan gammal goding. Dålig kvalité dock.

Locomotion, Kylies version var dock inte den bästa:P


Näe nu ska jag gå och dränka mina sorger i varm choklad med grädde sen vette fan.
Haft en totalt värdelös dag, börjar seriöst undra om det fins en diagnos för mitt beteende! AlwaysDeInsomniaRegularis..
Näe nu vet jag: Primär hypersomni och narkolepsi har jag.
Over and out, hoppas morgondagen blir bättre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0