Jag vill ha en killing!!! :D

Nu sitter man här igen och äter, fast denna gång bara en macka innan träningen.
Har precis kommit hem från Noliamässan där det var en massa montrar om studier och jobb, utlandsstudier, SLU, Mittuniversitet, räddningsverket och femtioelva andra..

Jag, Emma och Ida satt ute vid hästfinkan med våra 3 små supersöta killingar.
Vi hade satt upp höbalar som en liten mur och först var dom blyga sen börja dom titta ut över muren sen började dom kaxa till sig rejält och skulle hoppa över så då satte vi koppel på dom så dom skulle få gå omkring lite. 
Men dom höll sig i finkan och på rampen.
Efter några timmar så tog vi av kopplena och dom fick hoppa omkring fritt men dom höll sig så snällt på plats=)
Vid lunch fick dom välling och sen blev dom trötta och sov ett tag. Efter det var det fullt fart igen=)
Kunde knappt stänga finkan sen när vi skulle fara för då skulle dom hoppa ut och busa:D
Sjukt söta och roliga krabater! Jättemånga stannade och ville klappa och ta kort:P
En sa att det var första gången hon "sett en sån här live" (stadsbo:P)
Jag och en sötis=)

Den största av dom:

Dom gillade att stå på ryggen=)


Kul dag! Men lite kyligt.

Nu ska jag skynda mig till cheerträningen. Ev kommer det två och tittar. Haffade två st på mässan, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0