Ledig...

Jag är inte bra på att vara ledig! Jag får ingenting gjort... Jag tycker att det är lugnt för jag har hela dagen på mig och sen har hela dagen gått och allt jag tänkte göra hanns inte med...
Om jag bokar in saker dagen innan och verkligen bestämmer mig brukar det funka (obs brukar) men som sagt inte ens det är ett säkert kort...

Nu är stackars Baileyz klen i magen, köpte ett "nytt" foder igår. Samma sort men för vuxna över 25 kilo istället för upp till 25. Man ska ju egentligen byta foder över en vecka men när det är samma jävla sort borde det inta va så fasligt, dessutom brukar han inte va känslig... Men han har nog värsta rännskitan stackarn. Tur han säger till och inte sätter sig inne. Vaknade 8.20 av att han gick omkring och pep. Sen vid lunch började han gå omkring och flåsa och pipa igen.. :(
Var nyss ut igen och nu sover han. Plutten. Jag tycker inte om när dom mår dåligt.
Baileyz älskar pinnar:)


Goofy:P

Hittade en napp en gång och blev så stolt! ♥


Näe nu måste jag ha mera te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0