Löööv.

Har precis kollat klart på Söndagsfilmen på 3:an. En kärleksfilm, såklart så här på alla hjärtans dag... Jag gillar inte kärleksfilmer (eller egentligen gör jag det för då kan man leva sig in i filmen och mysa i soffan) för dom slutar alltid så jävla lyckligt! Det händer ju aldrig på riktigt, inte i mitt liv iaf. Det mest kärleksfilmsaktiga jag var med om var när jag träffade en kille i Australien och vi satt uppe hela nätterna på stranden och pratade. Love at first sight, sort of. Men det sket sig totalt eftersom jag skulle åka hem till Sverige 2 dagar senare. DET SÖG!
Jaja, nu har jag druckit en kopp med varm choklad med grädde. (Ja jag kanske åt ett Ballerinakex oxå)

Ska strax hoppa i säng och kanske drömma om nåt trevligt...

Ps. Vero var hit och fikade efter vår ridtur, supergoda frallor åt vi och drack massa te, trevligt med sällskap=) Snackade massa gjorde vi oxå såklart=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0