Orkeslös:(

Var iväg på boxpasset iaf. Kände att jag behövde röra på mig. Skulle träna med Michaela men hon var inte där :S?  
Jag hade tur och en av killarna (snäppet äldre) var där själv så jag fick boxas med han.
Jag gick ut rätt hårt i början och kom på mig själv när jag blev trött på en gång att det bara är uppvärmning... Resten av passet kändes oxå sisådär, jag kände mig så orkeslös idag, trist! Försökte kämpa iaf men nja. Bättre lycka nästa gång. Han däremot kämpa som fan, Im impressed.

Efter boxen körde jag på crosstrainern en kvart bara för att. Sjukt jobbigt det med trots att jag tog det lungt. Var inte förän dom sista minutrarna som det kändes okej...
Har aldrig vart så skönt och dusha sen iaf. Varmt och ja varmt och skönt bara. Kände för att bara åka hem och sova..

Men duktig som man är så var jag och slängde skräp, hade hela skuffen full med stuff som skulle återvinnas. Fan vad kallt det var att stå där och rensa!! Huvva! Hade bilen igång så den var iaf varm och hoppa in i.
Kvällspromenaden med dogsen blev snabb och kort oxå, inge kul att vara ute när man fryser. (Trots 40 lager med kläder).

Nu ska jag ta och baka en liten sockerkaka, bara för att.

Tur man är ledig resten av veckan. (Fast har massa att göra iaf).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0