Red lite vilse:P

Jag och Tuffing var ute i 1 timme och 40 minuter, inte riktigt min plan men vi gick lite fel:P
Det var iaf en riktigt trevlig ridtur med massa galopp i snön i skogen, MYS! (Tyckte jag iaf, han tyckte det nog var jobbigt)
Sen var det iof lite kyligt på slutet när vi var tvungen att bara jogga lite lugnt på en väg och byxorna hade blivit lite blöta av all snö som ramlat ner på oss och så blåste det skitkallt.
Skulle duscha han efteråt och då hade vattnet i stallet frusit.. Typiskt. Sen kommer man hem och tror man ska få komma in i värmen men NÄE 15 grader inne fortfarande! Vad fan sitter det i!!! Pumpen går och rören är varma!
Känns som att sitta i en jävla igloo.

Har vart på årsmöte med Cheerleadingen och vi fick mycket gjort. Hann även med ett styrelsemöte där vi fick ännu mer gjort. Känns tokbra!
Köpte ett storpaket med nuggets från donken som jag sen slängde in i ugnen framotillbaka men det skulle jag inte gjort. Förpackningen hade uppenbarligen plast i sig för fan vad det stank bränd plast på 2 sek!
Nu ska jag dricka te och hämta en filt och kolla klart på filmen Cinderella man. Handlar om en boxare på 20-30 talet. Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0