Skidturen...

Japp då kör vi en liten bildserie från dagens skidtur plus lite bildbevis från söndagens avramling:P
Zorba in action:

Zorba chillar:

Zorba kör sin obligatoriska rullning när vi stannar:

Obligatorisk miffobild:

Där vid pilen lämnade Bullen mig för en betydligt mer spännande runda utan ryttare, vi var på väg galopperandes uppför den långa underbara backen:

Vänder man sig åt andra hållet ser man detta, där bakom kröken längst bort försvann Bullen ur synhåll:

Zorba spanar in mattes landningsplats:
Rätt fin om jag får säga det själv.

På språng igen, samma väg som matte knatade i söndags efter avramlingen:

Detta är den väg jag gick på när Bullen kom ikapp mig, som gropen avslöjar hoppade han listigt nog ut i djupsnön för att undvika att bli infångad:
Lite svårt att se kanske, but it is there!


Japp det var väl ungefär så min och Zorbas skidtur såg ut. Ska dock även lägga upp 2 mycket intressanta filmklipp från turen som jag tror kommer skänka er kära läsare mycket glädje. 

Näe nu jäklar har jag klippt ihop filmerna (till förmodligen världens sämsta film) ;)

Och nu har jag insett att jag aldrig ska göra om det! Hatar saker som tar tid vid datorn och bara ladda upp skiten tog huuuur lång tid som helst.

Ps. Dom 3 raderna ovan har skrivits med många minuters mellanrum serru! Under bearbetning så att säga.

Zorba- The movie:


Godnatt!
(Observera uttrycken, precis som en förvirrad kemist:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0