Lördagkvällen den 6/2 2010:P

Upptäckte ikväll att jag är grym på att fickparkera! Dessutom på fel sida;)


Var med Malin, Pernilla och Fatima mfl ikväll. Vi var i lgh först sen gick vi på Olearys (som jag inte gillar) och som vanligt var det trångt och drygt, ingen man kände plus att dom spelade sjukt hög musik! Faktiskt aldrig vart med att dom spelar så högt någonstans! Sjukt! Vi drog iaf efter kanske 10 min..
Stod fan längre i kön för att hänga av oss jackorna än vad vi var inne. Tycker ännu mindre om stället nu.
Det slutade iaf på Plaza med en massa dansande. Kul!
Kvällens surkommentar: "Den där jävla bruden" var det en gammal kärring som sa om mig när jag hade knuffat bort henne från mitt space. Jag blir så irriterad över fulla människor som inte har nån koll och bara ramlar in i en!
Kvällens trevligaste kommentar (från en bekant): "Du är en sån där bra tjej. Ville bara säga det att det är så folk pratar om dig."
Jajamen, trevliga Jenny det är jag det;)
Jag (trevligast i stan) och Fatima:

Pernilla, Fatima och jag:

Som vanligt när man kommer hem så måste man ta sitt ansvar som hundägare så: På med reflexvästen och ut på promenix!


Ps. På vägen från Olearys till Plaza kommer det fram en tjej till oss och frågar om hon får gå med oss. (?!) Ja sa jag (trevlig som jag är:P), sen sprang dom andra iväg framotillbaka så jag blev stående själv med henne. Då började hon babbla om att hon höll på att ragga nya vänner för att hon inte hade några kvar och att hon hade en kompis men hon hade haft hjärntumör och var konstig och elak nu och "jag är faktisk en väldigt snäll tjej" o blablabla. Sen kom det ett killgäng som hon hängde med ist (skönt!) "Är det ok om vi går i förväg? Så ses vi sen" sa hon och tog mig på axeln. Wierdo! (Måste vart för att jag är så trevlig som hon kom till oss;))
Snart förvånar inget mig längre. Det finns så mycket konstiga, elaka, bitchiga, egoistiska människor på denna jord och i denna stad!!!
Näe nu ska jag fortsätta kolla på den här roliga filmen, dricka te och sen sova i min toksköna säng!!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0