Cheerleading!

Åh jag önskar att jag var 20 år yngre och bodde i USA! Fatta va häftigt att träna cheer där!
Jag önskar att jag var asbra på att lära ut och att jag själv kunde en hel jävla massa saker! Jag skulle vilja kunna all gymnastik och en massa vighetsgrejer och stunt, vara grym på att göra rutiner och mixa musik.
Har suttit och letat stunt och grejer till laget, som vi kan börja träna på. Måste få lite inspiration till nåt nytt nu. Känns som vi kört samma i evigheter... Vill ha en fartfylld och häftig rutin till Republicans ska börja spela i Augusti igen. Någon frivillig som vill hjälpa mig med koreografin?

Gillar denna hjulningsgrej iaf=)

Ps. Vi var med på ÖP´s webtv idag=)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0