Full, fullare, Jenny.

Näe så illa är det inte men lite rund om fötterna ska jag erkänna att jag är. Lite för mycket vin och lite för många lakrits och Malibushots. Men en sjukt bra dag har det varit! ;D Slutade 9 i morse, eller kom inte därifån förän 10. Sen for jag hem, klippte gräs och åt lunch.
Sen bar det iväg till stan vid 12. Jag, Malin, Angelica, Pernilla och Andreas åkte båt ut till Verkön där vi käkade lite och for tillbaka tillstan. Jag var så trött så jag tror jag somnade på vägen hem.
Hade cheerträning mellan 18-20, gick helt okej, vi körde rutinen till min egenhändigt mixade musik och det gick helt ok;) Ska bli kul i morgon. Hoppas på strålande sol!
Efter träningen var jag bjuden på party i båten brevid oss så dit gick jag. Fick med mig Malin efter ett tag. Vi lyssnade på musik och drack shots (inte bra). Blev bjuden på middag oxå, hoppsan Kerstin. "Jag säger det bara rätt ut, du är så jävla snygg, får jag bjuda på middag" Jomen vem tackar nej till det lixom?

Nu ska jag kolla på Sex and the city och här kommer kvällens låt.
Så jävla skön!!!!


Dagen i bilder.
Ja o ett glas vin på båten:P

Malin och Rocky=)

Verkö Slott.

Min mat....

.... och alla andras mat. Barn, jag? Hehe;)

Vinet började bubbla! Magic!

Malin, Angelica och Pernilla.

Bryggan på Verkön och vår båt till vänster. Funderade på att ta den högra men äh..

Blondingänget och svarta fåret:P

Moi;)

Jag och Malin.

Ja, detta avslutar min kväll bra;)


Godnatt folket! Nu jävlar ska här sovas!
I morgon väntar deligeringsinfo (boring) och sen cheer 12-19. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0