Gött! (och blandat...)

Igår blidde det en massa träning, äntligen!
Först cyklade jag 1 mil i världens motvind! Fifan! Men bra träning;) Sen blev jag "medlurad" på ett 90 min boxpass och sen körde vi lite cheerträning och sen cyklade jag 1 mil hem oxå då förstås, skitkallt och blåsigt. Men fan vad bra det känns efteråt! Älskar boxen! Tyvärr fick jag träna med en liten tjej som jag inte känner och då tordes jag inte ta i... Men jag är fortfarande lite förkyld så det var kanske bra att chilla lite. Men nästa gång då jävlar så det bankas på! Ska släpa med Fatima, henne kan man slita ut sig på;)

Fick lunch hos Marina, sen var vi upp till Puttes grav, träffade på min fd svärmor och några andra släktingar så då bubblade en massa känslor upp och tårarna trillade nedför kinden. Fattar fortfarande inte att det verkligen är 9 år sedan... Saknar dig♥

Efter träningen blev jag bjuden på middag i stan så jag har inte behövt laga nånting själv idag, awesome! Och idag blev det ju lunch på stråket med en av brukarna så jag ska bara fixa en lätt middag ikväll.

Nu blir det te för lilla halsen och lite solande, passa på medan man kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0