Scho.

Jomnvisst serru. Long time no see. Har varit busy busy senaste dagarna. Jobbat, badat, solat, ätit glass osv. VIS! (Very Important Stuff)
Nu sitter jag på jobbet, astrött efter att sovit alldeles för lite dom senaste tre nätterna. Men det är det väl värt, har haft kul iaf.
Igår hängde jag med Ralfonso, Felicia och ----- (:P) Badade i Önsjön för första gången o år, det var riktig varmt och skönt faktiskt! Solade oxå, men glömde en liten detalj... Att vända på mig!
Så nu ser jag ut som ett japanskt stridsflyg, svart på ryggen och vit på magen, sexigt! Ehh, näe. (Försökte hitta en bild på planet så jag kunde visa er men näe då, mina googlekunskaper är inte dom bästa, uppenbarligen... Men ja e inte bitter)

Jag är glad över vädret iaf, 13 grader och regn/mulet! Moahahaha! Där fick ni alla som har semester!

Igår kväll blev det en titt på nybörjarträningen sen mys i badhusparken med vänner och (o)vänner, (o)vännerna i detta fall är inte ovänner utan såna som jag inte känner men som kände dom som jag kände. Capish?

Vad mer har hänt... Jobbade ju hela söndagen, det var rätt lugnt och skönt. Måndagen (se ovan) Tisdag=idag=jobb och fulväder. Onsdag: Återstår att se.

Ps. Jag är kär...

 

 

...I ett lammkött från 2005....





...en volvo V70. Me like;)


Ps2. För er som inte fattade rubriken så är det det där ordet vi norrlänningar använder. Man drar in luft när man uttalar det, scho. Jag lägger in det i en konversation så kommer ni fatta.
"-Mår du bra?
- Scho."

Nu är det dags för lunch! Yihaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0