Älskar djur.

Var på så jävla dåligt humör ikväll... Tog med mig hundarna och gick ner till stallet, det hjälpte. Gosade med kattungarna och minihästarna. Hästarna är mina nya polare, störtsköna tjejer!
Sötkatterna, den äldre ligan:


Dom yngre:



Mina nya polare.
Jag har adopterat dom, fast det är det bara jag som vet. Vi ska bli värsta cirkusligan, har storslagna planer inför framtiden!




Vi ska dock börja med att snygga till oss lite, känns som det behövs:P

Baileyz, Zorba och Kiida hänger i stallet:

Solsken:

Hehehe!

Finisar:


Thats it for today.

Jag ska gå och lägga mig, sova 6 timmar, sen kliva upp och studera någon av hästarna i stallet. Ett arbete till skolan. Hoppas på SOL!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Sara

ÅH VILKA SÖTA KISSEMISSAR OCH MINIHÄSTISAR!!!! OCH DOGGISAR!!!! IIIIH

2010-06-05 @ 23:58:18
URL: http://sarakuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0