Solsken men ack så dystert.

Solen skiner och det är toppenväder, har haft sista lektionen i hästkursen. Redovisade mitt arbete om Haja. Vi satte ute i solen och fikade nu på em sen drog "hästarna" hem. Jag sitter i datasalen och skriver ut papper till tentan i morgon. Dom som gått växtodlingen sitter här och gör hemtenta. KlantarselJenny hade inte lämnat in arbetet så hon får inte göra tentan. DUMBASSSSSSS!!!!!!!!!

Jaja, sånt är livet, det var ju trots allt bara en tillvalskurs.
Nu ska jag alldeles snart ut i solen! Då ska jag njuta! Ligga hemma på gräsmattan på en filt och plugga, det är grejer det! Sen ska jag iväg på en hästclinic, kommer bli sjukt sugen på att skaffa häst då (IGEN) så jag borde inte åka.. Men men, hästar, solsken, bästa vännerna och fika. Kan det bli bättre?

Smell ya later:P

Ps. JAG KOMMER SAKNA MIN SUPERKLASS!!! I morgon är sista dagen vi kommer ses, SNYFT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0