Solsken.

Idag har varit en riktig skön dag. SOL!!! Sov rätt länge, sen har jag legat och solat på gräsmattan och snackat skit med  ------;) Sen bar det in på stan för en sallad och sen hade vi cheerträning. Det gick rätt bra men det är så tråkigt när det fattas folk!!!
(Hänt en massa stuff sen sist som jag inte kan skriva om här;) Hehehe).
I morgon har vi cheer kl 13 i Badhusparken sen ska jag jobba natten. Hoppas det blir sol så man kan ligga ute och sola innan, måste få till en bränna, det här går ju inte! Det är snart Juli och man är tokblek... Nicht gut.
Zorba for till Daniel idag. Känns lite sorgligt men nu kanske jag får tummen ur och kan träna ordentligt med Baileyz. Hon kommer ju hem igen så det går nog bra.
Nu måste jag ha en liten macka och en kopp te.
Godnatt världen!
Ps. I´m awesome;)

Kommentarer
Postat av: T

Yes u are :)

2010-06-30 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0