Burr!

God kväll eller natt=)
(Är det inte konstigt förresten att säger man god kväll, då menar man att man ska ha en trevlig kväll, men säger man god natt då menar man sov gott. Hur ska man säga om man önskar någon en god natt som i ha en trevlig natt nu när du är ute eller sitter hemma o kollar film osv...?)

Idag har jag och några ur laget stått sista dagen på Gregoriemarknaden. Det var mkt folk idag, träffade många jag kände och inte sett på länge, det är alltid kul. O så fick jag se Tc´s lapptäcke live, va fint det var! Jag beundrade det på hennes blogg igår=)
Det var sol nästan hela dagen idag men det blåste så jäkla mkt så vi satte upp en pressening som vindskydd och det blev det såklart skugga.. Blåsigt och sol eller skugga och vindstilla, pest eller kolera..

När jag kom hem så var jag genomfrusen och trött, la mig i soffan under en filt och Baileyz gosade ner sig så vi låg och spoona, hehe. Han skulle passat så mkt bättre i en liten kropp, han är en sån knähund♥
BäbisBailarn:

Baileyz leder Zono♥

Bailarn gnager morot i Önsjön:


Jag somnade iaf och när jag vaknade så var det både mörkt ute och Melodifestivalen hade fått en vinnare.. Hmm:S
Inte för att jag hade kunnat sett MF eftersom jag är utan tv men ändå. Klev upp, åt middag, gav hundarna middag och va ut med dom och nu sitter vi här i soffan igen. Rätt chillad lördagkväll måste jag säga.
Ska nog snart gå och lägga mig. Bara dricka lite mer te först=)

Kul förresten att det hittar hit massa nya läsare som jag inte ens känner. Hoppas ni trivs bra här inne i min icke mode/shopping/smink/outfitblogg;) Känns som min blogg är helt tvärtemot hur en blogg "ska va". Fast ibland dyker det trots allt upp en "dagens outfit" även om dom mest är oseriösa;)
Hetaste outfiten om du ska gå på Zoo:P

Man blir så jävla ball i solbriller, dontcha think:)


Näe nu ska jag pallra mig i säng så jag kan uttnyttja morgondagen på annat sätt än att umgås med kudden;)

PS. Jag ska få veta nåt i morgon tydligen och jag är sjukt nyfiken!!! Kom tebax då om ni är lika nyfkna som jag på att veta det.. Det är tydligen nåt roligt... Hmm. Feels like xmas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0