Byzen på verkstad.

Var och lämnade bilen på verkstan idag, fick be min snälla granne Malin att komma upp och hjälpa mig starta bilen, hon fick sätta sig och vrida på nyckeln så dängde jag till startmotorn med hammaren och så gick den igång! Malin bara skrattade:P
Dagen innan fick min hyresvärd hjälpa mig, hon tyckte det var ett bra raggningsknep att be nån snygg kille vrida på nyckeln medans jag drog fram hammarn. Testade det ju faktiskt häromdagen, synd bara att slyngeln va typ 20bast och hade helt fel parfym på sig:P

Verkstan var alldeles brevid Golds så jag passade på att dra tid och träna en sväng, blev bara 40min på crosstrainern. Var inte riktigt på humör för mer.
Var en kille på löpbandet däremot som var riktigt på G, jävlar! Han sprang så svetten rann sen hoppa han på en cykel och körde på så det droppade på golvet. Sen sprang han lite till och sen upp på cykeln igen och då var det minsann inga droppar på golvet utan det var en pöl! Helt seriöst, jag har aldrig sett nån svettas så! Första vändan på cykeln var en del av tröjan torr, andra vändan var den helt dyngsur. Lite sliskigt faktiskt. Hoppas han städade efter sig sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0