Happy ending=)

Tog mig ut till slut, jag och Baileyz for till Nina och Lukas på Frösön där vi spanade in stallet och sen gick vi på promenad. Det var trevligt tycker jag. Lukas skällde på och förföljde Baileyz mest hela tiden så till slut blev Bailarn less. Har faktiskt aldrig sett han bli sur och säga ifrån nångång förut:P
Snöälskaren Bailarn:


Lukas går i Bailarns upptrampade gång:P


Sen drog vi iväg till Brukshundsklubben på ett infomöte om Tjänstehund i Försvarsmakten. Det var riktigt intressant och vi anmälde oss till "intagningsprovet". Får se hur det går, måste tokträna lydnad nu=)

Efter mötet for vi vidare till Felicia där det blev fika och lite ponnyakuten, en massa snack och te såklart;)
Sen drog jag hem, tog en promenix med hundarna och avslutade med en sväng till stallet där jag hjälpte stackars Malin som ramlat idag (ajaj!) att lasta av hästarna. Dom har varit på Bergsåker och startat.
Bullen (gangstern som kasta av mig härom veckan) vann!!! Kors i taket=) Och Trippa kom 3:a, riktigt bra av dom=) Grattis!

Nu ska jag kolla på ett till avsnitt av ponnyakuten för det e så bra=)
I morgon är jag ledig=) Men ska rida, gå på ett lunchmöte, ha cheerträning och ha ett ekonomimöte med cheeren, träna själv och träna hundar. Hoppas på sol!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0