Häst och hunddag.

Hade en riktigt nice ridtur på Goding idag, han är duktig=) Var ute rätt länge faktiskt.

När jag kom innanför dörren hemma kom jag på att jag hade tänkt rida ännu en häst men det glömde jag uppenbarligen bort när jag var i stallet:S Jag hade inte bokat in det med jag hade tänkt det.. Hehe så det kan gå. Iddes inte gå tillbaka när jag väl va hemma.
Käkade lunch sen iaf och drog igång en film, nice. Sen kom Felicia förbi och... Gissa vad! -Drack te! Surprise:P
Sen hänka jag och hundarna med henne till stallet och ridhuset där dogsen fick springa av sig och träna lydnad. Dom var duktiga. men jäklar vad skitiga dom blev. Blöta hundar i sanden... Tur det var mkt snö ute så jag kunde "tvätta" dom där;)
Baileyz är lättsam, han kastar man en snöboll till ut i djupsnön så tvättar han sig själv=)

Kvällen har spenderats hos Fatima, hon, jag och Eva har spelat spel och kollat på film. Spelet är sjukt roligt ibland! :D Ska berätta om det sen nångång. Det rekommenderas.
Dom drog på krogen sen men jag va inge sugen på det så jag for hem, ångrade mig lite halvvägs hem men när jag inte är sugen på att gå ut och gör det ändå brukar det inte sluta bra iaf:P

Så nu sitter jag här med min obligatoriska nattkopp med te och ska kika klart på filmen jag inte hann se färdigt vid lunch.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0