Hörru!!!

Var på Maxi efter träningen och skulle handla lite. Hade en lott jag skull lämna in och det gör man ju i förbutiken så jag tog min påse och gick dit, tog en nummerlapp och ställde ner påsen på golvet (och ett mjölkpaket som inte rymdes i påsen ställde jag på bänken ovan) medan jag väntade. Han som kom före mig stod en bit brevid, även han hade sin påse på golvet.
Sen blev det hans tur, han handlade och gick sen bortåt. Jag lämnade min lott och tittade mot min mjölk och min påse medan jag väntade på en ny lott men bara det att det var ingen påse där! Jag han tänka vem fan har snott min påse!!!
Sen ser jag gubbens påse står kvar på golvet lite bortanför och han går iväg med min (jag hade en grön förpackning tamponger längst upp som lös upp tillvaron så jag kände minsann igen min påse)
HÖRRU! Skrek jag över hela affären och hoppades att just han skulle vända sig om och det gjorde han,
Fel påse! Skrek jag vidare. Han kom tillbaka och skrattade lite och bytte påse.
Jag sa att jag trodde inte han ville gå hem med min påse:P Då skratta han lite till. Då gav jag på en han fet smäll!!
Och då blev han minsann tyst!

Nääärå!
Jag slåss inte.
Så länge inte nån retar upp mig på riktigt...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0