I ♥ cheerleading.

Idag fick jag värsta deppattacken när jag insåg att massa vänner har sambo, hus, barn och allt det där och jag har ingenting:( (Kanske kallas 3-års kris? Eller? I förtid)...
Iaf så msna jag med Anna och Sandra och det kändes lite bättre sen. Det var ju strålande solsken och bara ca -6 grader ute så jag pallrade mig iväg på en skidtur med hundarna. (Glömde kameran). Det var helt underbart!
Åkte mot Kläppesjön (Kläppsjön?) på superfina skoterspår. Jag bara stod där och njöt av solen och hundarna pinnade på. Alldeles tyst var det. Nice!
Allt kändes mkt bättre sen! På vägen tillbaka mötte jag Fatima och Acke, trevligt.
Sista biten på rakbanan så är det uppför och där brukar jag bli lat och bara "gå" upp med skidorna. Men nu var jag tvungen att impa på Fatima, hehe, så jag skejta hela vägen upp=jobbigt! MEN hon var så långt bakom mig så hon missade det nog iaf:P

Efter skidturen for jag till Anna där jag fick middag och sen drog vi på cheerträning. Fy fan va kul det var idag! Trots att det gick riktigt jäkla dåligt i början och vi hade panik över manfall. men allt löste sig:D
Jag orkar inte skriva om allt så jag copypasta från cheerbloggen:P :

"Ikväll har några av oss tränat till tusen! 3 timmar intensivträning inför morgondagens uppvisning.
Inner Joy är ett nytt gym i Östersund och vi ska vara med på invigningen, superkul!!!

Klockan 14.20 smäller det;)

Vi har tränat in en dans och en rolig byggsekvens:D
Klippte ur lite bilder ur filmen från träningen=)

Tjoho!

Shaka pomsen;)

Jenny (längst till höger) förtvivlad över sitt misstag:P


Längtar iaf till i morgon! Det ska bli så kul att få komma ut! Var så himla längesen!"

Efter träningen for jag till Anna (igen:P) och vi började klura på individuella samtal med medlemmarna. Det kommer bli bra.
Nu har jag slängt i en tvättmaskin, orkar kanske vänta på den men borde sova för jag ska rida 8.30 i morgon...

Är hungrig (som vanligt).. Kankse ska dricka lite te:D

Vi får se. Stänga datorn ska jag iaf. Snart... ;)

Just ja! Måste slänga upp 2 bilder från torsdagens träning då vi hade med vår junior Jasmine!
Jasmine i hennes första (tror jag) Arabesque:

Jasse´s första Scale (i bygg):


Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hejj, det du skrev i början på detta inlägg: du har juh oss /cheerleading laget vi e juh som en familj det vet du jah.

fiina bilder hihih :P

Du jag tänkte höra med dig om vi kanske kunde rida lr någonting bara göra något för jag skulle behöva prata lite om du får tid kanske nu när jag har lov?

Vi kan ju höras tycker jag :) kramkram jasmine

2010-03-08 @ 12:00:53
Postat av: Jenny

Åhh va gullig du är=)

2010-03-09 @ 03:27:54
URL: http://jenzanobaileyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0