Idag är en dålig dag.

Vädret är inte alls kul, det blåser och töar. Jag är yberstressad över den jävla Gregorie när folk inte kan ställa upp och jobba. Jag har 2 redovisningar på torsdag och 1 tenta på fredag. Sitter inne med hundarna i soffan och pluggar och internetar. Är irriterad över att ingen har plgat bort berget av snö utanför dörren så man får gå på en liten stig för att ta sig fram.
Jag är förbannad över det jävla bensinpriset som är skyhögt, på bilen som är paj, på kontot som är tomt, på at det inte finns några jobb och att jag ska till tandläkarn.
Näe idag är verkligen en dra täcket över huvudet och inte titta fram förän i juni dag!

Kommentarer
Postat av: Anton

Tack! Var jätte gärna med i min fototävling :D

2010-03-10 @ 16:02:41
URL: http://antonsfoto.devote.se
Postat av: alex

Svar:

tack så jättemycket för din uppmuntrande kommentar den var jätte betydelsefull.

Hoppas att du får en bra dag!

Take care /alex

2010-03-10 @ 16:29:10
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0