Jag är förbannad!

Min bil... Alltså, jag vet inte vad jag ska säga... Trodde den va ok (så ok som den kan va) men ICKE! Var iväg på hundklubben, for hem och hämta lite stuff och skulle fara. Då starta den inte, tog hammaren och öppnade huven, bonka till den och sen starta den.
Var till mamma och käka middag och när jag skulle åka hem så starta den inte! Argh!
Tog hammaren, gick ut och slog till den igen men inget hände, dessutom såg jag ju inget, provade ett antal ggr och blev argare och argare!!! Lite störigt när man är själv och får hoppa in och ur bilen 40 tusen ggr!
Tillslut haffade jag en kille som var på väg med sin bil och fråga om han hade nåt att lysa med. Det slutade med att han lös och slog och jag vred om nyckeln, tills slut starta den. Tur han inte va helt okunnig!
Men fan jag jag är less på gamla trasig bilar nu!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0