Nu var det slut på lill-Lördag.

Jahapp. Jag glömde ju såklart kameran så inte fick jag nå bilder och det var ju typiskt eftersom solen kom fram lagomt till jag gick ut.
Det blåste rätt rejält men det var en trevlig ridtur med skritt, trav och galopp på både plan mark och i värsta djupsnön=) Duktig pålle.
Red lite dressyr oxå, kom ihåg vad ponnyakutenbarnen fått för tips och gjorde så och det gick ju genast bättre, man lär sig mkt av det där programmet asså;)
Längtar till ridplanen tinar fram så jag kan börja rida där=) Ska nog se till och få rida Tuffing då, fan han är ju skitsnygg och läcker att sitta på när han går i form, me like!

På kvällen drog jag in till Golds där jag hade träning med juniorerna. Vi hade först ett allvarligt snack om saker och ting och sen hade Nadja gjort en dans som hon fick lära ut. Eller jag fick för hon hade typ ingen röst:P
Efter det fick dom studsa runt lite själva och så tog vi lite roliga bilder=)
Ella och Sanna testar Arabesque=)

Jasmine skulle göra Scale, Ida Heelstretch och Sanna sitter i Spagat=)

Galna ligan: Ida Heelstretch, Jasmine Scale, Hanna High V, Nadja Scorpion, Malin och Ella i brygga och Sanna i spagat. Inte lätt att hålla balansen samtidigt;)

Jasmine´s Scale igen.

Uppifrån o ner: Sanna, Jasmine och Ida:P

Sanna och Ella är tokiga. Nån tjuvfotade mig:P


Dom är faktiskt roliga dom där typerna, men klantiga:P Ida hade gått in i ett skåp härom dagen och Nadja vurpade och föll pladask när hon skulle springa ut ur salen efter träningen... Ojojoj:P

Efter träningen for jag till Anna och vi har suttit och gått igenom cheerekonomin, hann inte med allt men ganska mkt=) Vi ska kolla igenom och fixa till så att det bara är för Marina att ta över som kassör sen. Ska bli så skönt att få till allt med organisationsnummer och ett eget konto för cheeren. Det kommer att underlätta vid inbetalningar sen när vi kan skicka ut inbetalningskort=)
Fick mig ett supergott te där och lite kall pizza, mums;)
Satt och läste nåt för Anna då jag tyckte jag såg nåt i vänstra ögonvrån, vände mig dit mitt i en mening och jäklar va rädd jag blev! Meningen frös eller det blev en sån här Jomen det häääääääääääär! (när jag blev rädd fastna jag som på ett ord och det blev jättelångt)
Iaf så var det Henke den jäkeln som stod och hängde typ 1cm från mitt face! Fatta va jag hoppa till när jag vred på huvudet och det är bara ett stort face där! Damn you! Det stack till i fingarna. (Det brukar göra det när jag blir så där överraskad och rädd:P)
Minns en gång när jag och mitt ex åkte bil och helt plötsligt kuta en älgjäkel över vägen typ 1m framför! Han måste ju kännt vinddraget i svansen. Jag skrek helvete! Och så stack det till som fan i fingrarna. Creepy!
Har aldrig vart så nära en älgkrock.
Höll förresten på att ta 2 rådjur en gång, kom och körde och helt plötsligt hoppa 2 rådjur över vägen, en precis framför bilen och det andra alldeles bakom. Var helt säker på att det bakre skulle ramma bilen. Men det gick bra. Puh, tur för djuren.

Har suttit och väntat på att tvättmaskinen skulle bli klar så jag kunde få gå och lägga mig för hör och häpna! Jag var trött kl 22!!! Måste vart all ekonomi som trötta ut mig:P
Iaf så blev jag förstås hungrig, det var ju trots allt typ 5 timmars sen sist. Så vad passar inte bättre än en tallrik med godsaker;) (Jag skiter fullständigt att man inte ska äta på natten, är man hungrig så äter man, thats it!)
Om nån undrar vad det är (vilket ni såklart gör) så är det: Paprika (JA, grön ÄR godast!!!) tomat, gurka, keso, blomkål och avocado. Yummy!


Nu har den äntligen tystnat, laundrymaskinen alltså. Ska hänga tvätt nu då (nähä?) och sen fixa en stor kopp te, studsa upp i sovrummet, dricka mitt te och läsa (går)dagens ÖP. Sen sooova.
Japp ni fattar rätt, jag skiter i att borsta tänderna ikväll! Moahahahahaa!
Är ju snart dags för frukost och tandborstning i vilket fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0