Tävlar;)

Alrightie, jag är med på Egoinas blogg och tävlar om en sk Bloggie. Man ska motivera varför man ska vinna: Jag tycker dom e skitsöta och hur coolt vore det inte att ha en sån när man ska ta coola bilder till bloggen!?!?!! :D Den finns ju dessutom i lila, yihaa! Jag lyckas aldrig vinna så jag tycker nog att jag ska få vinna denna nu, speciellt eftersom jag är fattig student. Tänk så himla mkt coolare min blogg skulle bli! Och vad många nya läsare jag skulle få som bara skulle titta in här för att se mina ybercoolaBloggiebilder! ;)
Gud vilken toppenmotivering! Man är kreativ så här på natten! Nu måste jag ju bara vinna! Jag är ju typ lika rolig som Egoina herself! ;)


Godnatt allihopa! Speciellt Egoina ska ha en extra skön natt;) (smör smör)!!!! :D
Ps. Jag tror man blir sjukt mkt snyggare på bild med en Bloggie oxå!
Gillar ordet, bloggie bloggie bloggie. Bloggie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0