I älgland:P

Jag och Felicia skulle ut på en liten promenix. Den blev 2 timmar lång och med en massa pulsande i snön=).
Vi tog en stig som vi aldrig hade gått på och sen tillslut kom vi ut på en väg, det tog ett tag innan jag insåg att jag visste vart vi var.
Zorba och Baileyz var såklart oxå med:

Bailarn älskar snön:

Zorba gillar att snöbada=)

Sen hitta vi en ny stig (ett skoterspår rättare sagt) som vi tänkte att vi skulle prova men det försvann efter en bit och vi kom in på en liten stig som visade sig vara ett älgspår. Det var ju sisådär lätt att gå på=)
Bara skog...

Efter mkt pulsande i säkert en timme och funderandes vilket håll vi skulle åt så kom vi ut på en myr som min granne har pratat om. Vi gick runt där lite och hittade en bra stig som vi följde och kom till slut ut på en väg igen, typ 100m från där vi gått in på stigen, hehe. men kul hade vi iaf!
Vilse?

Snö=)

Djupsnö=) Kolla in Zorbas rävhopp=)

Jag, svettig i djupsnön:P Baileyz moonar.


Dogsen kommer till undsättning=)

Rolig tur, mera såna=) Men nästa gång ska vi grilla korv och dricka varm oboy oxå=)


Sen efter en kort vila och skobyte (var rätt blöt) drog vi till stallet och efter det var jag och kikade på när pappa med sambo var och red, det var roligt. Jag ska med och rida islandshäst nästa vecka=) 

Nu har jag ont i huvudet, filmen är slut och jag ska ta med mig Veckorevyn som damp ner i brevlådan upp till sovrummet och läsa den i sängen=)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0