Amundsen Race.

Nu sitter jag hemma i soffan, det är 16 grader inne-INTE OK!!! Jävla satans skitpumpshelvete!!!!!! Ibland önskar jag att jag bodde i lgh i stan, där verkar saker funka... (Obs IBLAND)

Dricker det obligatoriska nattteet, önskar lite att jag anmält mig som funktionär på Amundsen Race så jag hade fått levt draghundsliv hela helgen. Men nästa år ska jag vara med=)
Jag var iaf och kollade på starten, var lite mindre hundar med i år än förra året. Jäklar vilket skitväder dom fick, snöblandat, mulet och blåsigt... Trist!
Surfat runt på AR hemsidan och hittade Claes (som hade Zorba och Tarzan när jag gick första terminen på skolan)

Bilder från starten:


Suddigt värre men ca 40 ekipage med 10-12 hundar var. You do the maths:P


Ska se om det går att lägga upp en film från starten (mitt internet är seeegt) men det gör jag i morgon. Nu ska jag sova för jag ska upp och rida unghäst i morgon bitti, roligt! Bara han inte slänger av mig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0