Fullt upp.

Fler bilder från gårdagen:

Me:P


Utsikt från vår fikaplats=)

Det går så sjukt långsamt att ladda upp bilder idag!!!
Iaf så efter att vi hade åkt skridskor så satte vi oss i Badhusparken i solstolarna och chillade=)


Sen var det tänkt att jag och Zorba skulle till Krokom men det hann vi inte. Jag for hem och tog en promenad med hundarna och sen tänkte jag käka middag men det hann jag inte heller för då skulle jag på ridlektion i Dille, på islandshäst. Det var skitkul. Var flera år sen jag red islandshäst och nu fick jag tölta runt i ridhuset=)
Efter det var det bara åka hem och byta om för sen var jag och Baileyz bjudna på 1års kalas hos Kiida. Där bjöds det på sushi och tårta, nice.
Kiida och Baileyz i somras:


Sen bar det hemåt och jag gick fakist och la mig 1 inatt! Tjoo, mkt bättre än 05.
Kl 9 idag kom det en snubbe och fixa parabolen så nu har jag tv. Fan va jag ska njuta av Navy CIS ikväll! :D

Nu ska jag iväg på jobbintervju, wish me luck!
Sen ska jag träffa mamma och Baileyz ska jag dumpa hos Anna sen så han slipper va hemma hos Zorba och va kåt.
Sen cheerträning och gymmet.
Höres ikväll!
Adios!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaha okej :)



Ha en bra dag ;)

2010-03-24 @ 14:19:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0