Cheer on!

Hann med att kika lite på juniorträningen, dom är så duktiga. Vår träning gick sådär med tanke på att 3 av 5 hade skador. Men vi körde iaf lite elevators och show n goes, överraskande bra gick pump n go, shit Anna bara flög upp som en vante=) Körde full cupie oxå, skoj. Jag och Micha börja fnissa för vi stod fan näsa mot näsa. Man får inte vara rädd för närhet i denna sport:P
Tog lite bilder på juniorerna och filmade lite men det får ni kolla in här.
Fast denna coola bild fick va me.
Precis som ska det va, 1 del i backen, sträckta ben, pointade tår, bra jobbat =)



Tog även lite bilder på oss idag, inte så mkt action mest bara oseriösa.
Vikigast vara mina armhävningsbilder som jag kastade in i förra inlägget för dom passade in bättre där:P
Jag och Anna:P


Anna och Micha.
Obs fotografen i bakgrunden:P
(Det är hon som gör repotaget om oss.)

Intervju:


Plankan.


Näe nu ska jag lägga upp lite stuff på cheerbloggen, eftersom jag länkat dit:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaha då kan man inte längre skylla på att jag inte kan hjula nu när jag har fått bild bevis ;D

2010-12-20 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0