Cheer!

Det var en superskoj träning ikväll, vi körde elevators, ovanligt:P och axelstående. Ida O gjorde sitt första axelstående och jag måste säga att det gick väldigt bra! Vi körde oxå ett snabbtest vem som kan vad inför när LCD skickar hit 2 koreografer första helgen i dec=)
På väg upp i Axelstående:

På plats:


Axelståendet:


Efter ett antal axelståenden blir man lite halvt misshandlad:P
Fotavtryck på hals, axlar och en bit på armarna :P




MEN man är ju så jävla grym så inte klagar jag på lite blåmärken!



Elevator med Ida N:


Haha, slutet!



Vi gick igenom vilka som kan kullerbyttor, hjula, rondat och vilka hopp dom kan. Jag blev positivt överraskad! Shit vad bra dom blivit!
Jag ville såklart oxå testa så jag bad Anna kolla. När jag gjorde tucket så sa hon, Shit vad högt du hoppar! Bad henne filma och hoppsan, jag hoppar ju betydligt bättre än jag trott, hehe.
Film på mitt Tuck jump:


Pictures;)
Hopp.

Landning.


Landning.


Jahapp, det var det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0