Ett jäkla rännande!

Jag har hängt med pappa idag=) Han kom och hämtade mig och så drog vi iväg Byzen till Mekonomenverkstan, där tog det ett år innan dom konstaterade var det var för fel, bensinpumpen, inte den i tanken utan förpumpen som sitter under bilen. Dom hade hissat upp den och gjort en felsökning.
Det är sjukt mkt olja under bilen (som INTE ska vara där :S)
Vi var på skroten och skulle köpa en pump för dom brukar va billiga, sa att det ska va den UNDER bilen, fick en, för halva priset mot Mekonomen, åkte tillbaka till Mekonomen för att få veta att vi fått den som sitter I tanken. SUCK! Kan dom inget på skroten el?? Tror han var ny, har aldrig sett han där förut. Ja jag brukar hänga där.
Han plocka iaf fram en ny, rätt denna gång, men skulle ha 500kr MER än Mekonomen denna gång, glöm det!
Vi for tillbaka till Mekonomen IGEN och dom fick beställa hem en ny pump så i morgon får jag tillbaka bilen och då ska den tvättas, städas och säljas illa kvickt!!!

Nu ska jag ut med hundarna och samla steg, glömde räknarn under dagens rännande, grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0