Full rulle.

Började jobba kl 6 i morse, jobbade till 11.30, åkte till Arctura där jag bjöd pappa på lunch, jajamen jag kan jag oxå!
Sen hämtade vi bilen, som nu funkar. 4500 jävla kronor för lite filter o pump lixom! Men nu börjar fläktremmen kajka ihop oxå. Skynda sälj!!!

Var iaf hem sen efter lunchen och tog en promenad med hundarna och det var hyfsat kallt om kinderna och fingrarna, (note to self, köpa nya varma vantar!)
Sen bar det iväg till nästa jobb vilket iof bara varade i 3,5 timme men sen blev det stress till affären för att hinna handla eftersom jag ska baka i morgon bitti, innan cheeruppvisningen kl 14.
Har dammsugit och plockat bort alla militärgrejer som legat framme och drällt över hel lgh. Även bytt lampa så nu lyser julstjärnan, myys!

Hade velat haft tid att julpynta klart helt ikväll men det får bli på söndag=)

Nu är jag så jäkla trött och vimsig att jag mår dåligt, dags att kissa hundar och gå och lägga sig. Kanske lite te med till sängen;)

Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0