Gaddeeeem!

Shiiiit va mycket prylar!!! :D Hela lägenheten full av millistuf! I like it! Det är stridsväst (min favvo) M90 uniformen, 2 par kängor, stövlar, stridshjälm, trossväska, stridsväska, vinterkläder, regnkläder, sovsäck, triangakök och en jävla massa annat! Tom Baileyz fick en egen hundhink med grejer:D
The big bag(s):

Min älskade fältmössa, som jag har saknat den sen Ume;)

Min nya vän The Basker! :P



Vilken kass honnör, dessutom inomhus, skämmes!
Ser alldeles för seriös ut oxå, not my cuppa tea...


Bailarn vaktar M90n;)


Näe nu ska jag äta middag och sen dra med veronica och kolla på när fatima och Acke hoppar. Sen fika med Anna och marina, MYS!

Kommentarer
Postat av: claes

ja inte har man basker på sej innomhus heller :) Sen måste ju någon visa dej hur den ska sitta....det är ingen konstnärsbasker du har!

2010-11-03 @ 17:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0