Hahaha!

Egoina måste vara den roligaste bloggerskan ever, jag skrattar alltid när jag läser hennes blogg! :D

Näe nu är det seriöst dags att gå och lägga sig! Kl e snart 3! Helt galet, fast det är tidigare än igår och betydligt tidigare än i förrgår...
Hur går det med att vända dygnet rätt egentligen, det totalfailar så fort jag kommer hem (har ju varit borta nu på övningar och kurser osv hela hösten känns det som) till min lägenhet och min dator och min tv... Not good!

I morgon ska jag fortsätta på min lista som jag skrev härom dagen som jag inte kryssat av särskilt bra. Ska även ta upp lite viktiga saker med några personer...

Sov gott på er! Fast ni alla sover redan iof, så: God morgon då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0