Sjukt frisk.

Nu har jag äntligen gjort Försvarsmaktens rekryttest. Det skulle göras senast 30/11 och det är nu. Jag är alltid ute i god tid!
Insåg när jag gjorde testet att jag är sjukt frisk! Det där lät ju inte helt rätt men ni fattar.
Jag är så glad att jag inte haft eller har nån allvarlig sjukdom.
Ingen allergi heller, förutom Kiwi men hur jobbigt e d lixom? Egentligen är jag iof allergisk mot kvalster och pälsdjur oxå men jag har haft hund nu i snart 8 år och haft hästar omkring mig typ 17 år och aldrig haft problem. Pricktestet ljög. Tog blodprov för hund och iller men det var negativt.
Ingen astma, el egentligen ansträngningsastma men det är väldigt sällan jag märker av den.
Jag har aldrig stukat eller brutit något, inga problem med blodtyck eller andra konstiga saker.
Jag är frisk som en nötkärna! Förutom när jag är sjuk (förkyld) hela tiden...
Sjukt frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0