SÖF och Intro.

ARGH!!!!! Fyfan vad kul det är!

Det var som aldrig riktigt nån tid att ta några bilder när det väl hände saker men nångång fiskades kameran fram iaf=)
Hehe, snyggve. Fin bakgrund iaf :D

Besiktning av hundarna innan uppdraget.

På väg från basen på Yrancampingen.
Bailarn måste ha munkorg i bandvagnarna, inte jättepopulärt men det accepteras iaf=)


Några ur min grupp.


Bailarn i sitt camotäcke, passande;)
Köpte det faktiskt på Hööks för snart ett år sen, innan jag ens hade en aning om att vi skulle bli militärer. Det är dock alldeles för stor och jag orkade inte byta det, ska prova fixa det. Någon som kan sy??

Under intron, på väg till skyttebanan. 2 av mina soldatpolers, Judo och Jerry, sköna grabbar=)

Efter skyttet.
Ps. Henke (den långa brevid mig) och ja "dejta" när jag va typ 14, hehe. Kul att träffa på han igen=)

Judo, min lilla soldatbuddy:P

Me, hyfsat nöjd efter skjutningen :D

Inga kommentarer :P
 
Skulle fotas med Bailarn, när han pussattackerade mig :P

Sol o Judo. Vi är dom 3 musketörerna i 31:a kompaniet ;)

Jag o Sol, ser lite griniga ut...

Evil eye!

Hehe:P


;)

Sjuuuukt fin utsikt över fjällen!






Näe nu ska jag dricka lite te! Kanske skriver i morgon och berättar mer om vad vi egentligen gjort=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0