Tiden går för fort.

Jag tänkte jag skulle hinna på en långpromis med hundarna nu när jag kom hem från arbetsförmedlingen, men jag skulle skriva klart CVt och maila det först men då jävlas underbara internet... Vägrar koppla upp, hittar inte modemet. Jag blir förbannad och kastar datorn i backen och hoppar sönder modemet! (Det skulle kunna va sant). Ringer kundtjänst och frågar vad fan det är för fel, dom ber mig testa modemet i en anna dator och kolla om det jävlas där isf kan det va fel på modemet. Som jag köpte för en vecka sen... SUCK! Men efter många svordomar, omstartande av datorn, i och ursättande av skitmodemet och lite fler svordomar så funkar det igen så jag kunde maila min ansökan. Finally!!! Men nu är kl 14 och jag börjar 15.
Ja tänker du nu, hade du klivit upp i tid hade du kunnat gå långpromis i morse, Ja det hade jag men jag funkar inte så... Jag hade planerat att göra det efter 12, räknade inte med att sitta här och va pissed i 2 timmar!

Anna messade förut iaf och vi ska få hjälp med programskrivandet, GÖTT!!! För fy fan vad det tar tid att klura ut vad man ska göra med 14 pers i 2.30 minuter då det krävs att alla ska göra tusen olika saker och det ska hoppas, dansas, byggas, byta platser och det ska se bra ut oxå, för vi vill ju vinna goddamit! :D
Lite bitter är jag dock över att vi inte kommer kunna ta all cred om det går bra...
Men det kommer bli en awesome vecka med träning, klur och cheer i mängder! Pepp!!!
Tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0