Tired.

Shit vad jag är trött!!! Var på jobbet 32 (!) timmar. Helt galet! Men nice när lönen kommer;) Jag jobbar iof inget mer denna vecka men har ju nästan gjort en full arbetsvecka på ett pass. Dessutom är det militärstuff som gäller torsdag-söndag och då får man ju oxå betalt;)
Hade planerat att gå och lägga mig i tid igår, kollade tom på NCIS kl 18 för att inte behöva se det kl 23. (Att missa det kommer inte på fråga!!!)
MEN det dök upp lite saker på jobbet som gjorde att jag var uppe ett tag sen hade jag lite telefonsamtal att göra så jag somnade kanske 1 och sen vaknade jag som sagt 2. Som tur är så somnade jag nog rätt fort sen men klockan ringer ju 6 på jobbet...
Idag har det varit ganska full fart och när jag väl for från jobbet så åkte jag till Anna och hämtade Bailarn (som för övrigt hade masakrerat alla leksaker han fått av Anna o Henke) sen for jag till Fatima för att hämta Zorba. (Tur man har såna bra vänner som ställer upp!).

Var förbi Stadium oxå men det förtjänar fan ett eget inlägg!

Sen drog jag till klubben och mötte upp Judo för lite hundträning och herregud vilken intensiv hund jag har, helt galet! Men han kommer fan bli awesome alltså när jag får till han! :D

Nu har jag äntligen kommit hem och käkat middag och börjar bli sjuuukt trött så jag må fan åka in på cheerträningen snart. Har lite småfix innan jag kan åka så det ska jag hugga in på nu för sitter jag still somnar jag garanterat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0