Tränat :D

Idag körde jag mitt första riktiga pass på utmaningen 100pushups. Det gick sådär.
Jag skulle köra 14, 18, 14, 14 sen maxa, fast minst 20st med 60 sek vila mellan varje set.
Klarade dom första 3 seten men den sista med 14 blev dom sista 3 (tror jag) på knä, morr! Sen när jag skulle köra sista setet och maxa gjorde jag 6 st på tå sen resten på knä, BAD!!! Men jag tänkte att jag måste iaf göra dom så då var ju knä bättre än inget... Men lite besviken är jag.

Körde lite med maskinerna sen, det blidde lite testing testing med vikter och reps eftersom jag vart sjuk i en evighet och inte gymmat nåt men jag kör alltid 3 set iaf.
Maskincrunches: 12 reps 25kg
Benspark: 12 reps 25 kg
"Sittande" benpress: 10 reps 50kg, 60kg, 70kg
Bencurl: 15 reps 15kg, 15 reps 20kg, 12 reps 20kg
Dips: 10 reps 35kg
Axlar i maskin: 12 reps 10kg, 12 reps 15kg, 12 reps 15kg

Det var det, hoppas på iaf lite träningsvärk i morgon. Har förresten varit grymt stel i nacke och axlar sen gårdagens axelstående iaf, haha!

Näe nu är det god natt (för längesen egentligen) eftersom jag och Anna ska på Storsjöskolan i morgon och köra cheerleading i 4 timmar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0