Vad har jag gett mig in på!?

Hehehe :S
Fick ett mail idag om att jag blivit uttagen till Vintertramparna i Östersund. Jag har alltså sökt till det själv för att jag tänkte bli mer hurtig plus att man får dubbdäck (och hjälm men d hade jag iof). Men hur tänkte jag egentligen?
Jag har typ 15-20km till jobbet, jag jobbar oftast kväll så ibland slutar jag kl 22, kul att cykla genom Torvalla då!? Kul att sätta sig på cykeln i -20grader och cykla hem 2 mil! Kommer komma hem mitt i natten (inte för att jag har nåt emot att vara upp på natten:P), jag är mörkrädd! Det är mörkt både morgon och kväll...

Ska på nå Avtrampsträff nästa Onsdag tydligen. Det står i mailet:
"Ni kommer att få skriva på ett avtal om att ni åtar er att cykla minst 60% av era arbetsresor"
Jamen bra jobbat Jenny! HUR motiverad kommer jag att vara när jag börjar 7.30? Hur motiverad kommer jag att vara när jag slutar kl 15 och ska hem till byn för att sen åka och träna kl 20...? Nog för att jag "bara" ska cykla till jobbet och inte träningen.

Jag har inte tid! Jag ska hinna med jobb, cheer, träning, agility och annan hundträning med en CYKEL som färdmedel! Dessutom har jag anmält mig till en stegtävling med jobbet (oxå via kommunen). Jag ska gå minst 7000 steg per dag.

Ge mig flera timmar på dygnet!!!

Asså... Jag vet inte jag. Hur tänkte jag?!

Passande låt.
Maniac:



Over and OUT! Zzzzzzzzzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0