Söndag.

Hm, kunde faktiskt hunnit med mkt mer idag. Måste ta tag i mitt liv och fyrkanta upp det lite!

Jag och älskade mamma var iaf och fikade på Törnes, mkt trevligt. Jag bjöd faktiskt idag, tyckte inte det var mer än rätt eftersom hon fyllde år när jag var i Umeå. (Kul grej där förresten, berättar längre ner) Vi satt rätt länge och bara snackade om allt möjligt, min mamma är bäst ♥
När jag kom hem så drog jag fram dammsugaren och dammsög hela lägenheten sen tog jag mig i kragen och skurade oxå. Slängde sängkläderna i tvätten så nu ska inga hundar få sova uppe längre (kommer väl hålla en vecka:P)
Har hunnit laga nån slags kycklinggryta ala skitstor oxå så nu kan jag käka kyckling en vecka, skämt åsido... Den blev inte så god som planerat, jag skyller på att det inte var svensk kyckling plus att den var halalslaktad (Jag skäms!).

Jo ang Ume... Haha, vi hade ju avslutning på mässen med middag och lite dricka, supertrevligt var det iaf. Alla var på toppenhumör, även min stridskamrat Bergkvist:P Efter middagen och en massa snack så bestämde några av oss att vi skulle dra ut på stan och kolla läget. På vägen ner på stan slog det mig att det var den 22a och då fyller mamma år så jag ringde upp henne, skrek snabbt till alla att dom skulle sjunga Ja må hon leva! Och det gjorde dom. Awesome! Mamma skrattade och tyckte det va kul:D Det tyckte jag med, haha skulle filmat det!

Ska slänga upp lite bilder från avslutningspartyt om en stund, ska bara fixa te först för Felicia kommer hit snart:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0