Me love TFU-Gn!

Idag har jag varit på AF på möte igen, har några jobb jag ska söka... Men jag trivs så bra i Torvalla, men det är ju bara vikariat... Jaja, få se vad som händer.

I övrigt så händer det lite småroliga saker som jag desvärre inte kan skriva om här, haha! Men vi får väl se vad som händer med allt det;)

Jag längtar tillbaka till Ume idag oxå:P Det var så jävla kul!!! Helt galet.

Fan detta internet, man får försöka koppla upp 40 ggr sen när det väl går så kopplar det ner lika fort och sen går det inte att koppla upp igen... Måste kanske byta leverantör. Jag har ett viktigt mail jag måste iväg med, få se hur det går!

I morgon hoppas jag på finväder för då blir det hundträning hela dagen=)

Fler bilder från TFUn :)
Jag till höger;)


Anläggning!

Kravel i diket;)

Vedhämtning inför natten=)

Fänrik Lindqvist snackar om ensamma vargen:

Övar:

Genomgång av Fänrik Sandgren:

Lunch i solen, grymt skönt.

Någons tavla:

Marsch:


Mmmm. lovley :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0