Millistyle;)

Nu kommer äntligen lite bilder från TFU-Gn i Ume, Det blev inte så många för vi hade verkligen fullt upp hela tiden! Men fan vad kul vi har haft! :D Längtar tillbaka som fan! Måste iaf fixa en reunion med alla goa typer därifrån snart;)
Det kommer mera bilder sen, vi fick lite bilder på en skiva av dom som var ansvariga.
Min kära stridsväst:

Kollar pipan:

Lilla hjälmen:P

Ställer in siktet:

Drillas i ladda, patron ur;)

I bandvagnen:

Fänrik Lindqvist och Fänrik Sandgren går igenom säkerhet:

Min AK 4 ♥ Vapenvård:

Vårt tält:

På skjutbanan:

Underbart väder!

5 skott av 5, mitt i prick, hell yeah! 100m avstånd.

Sjukvård:

Mitt skåp :P

Holm läser Lasse Kustjägare, sjukt kul!!! :D

CBRN-övning, skulle in en stuga med tårgas:

Snygga skyddskläder:P

Gasmasken, som var tät mot tårgasen, tur!

Skönaste grabbarna, Holm, Höglund och Berglund! :D

Jag och min hundförarkollega;)

Hehe:P

Lunch och vila i solskenet, livskvalité! Jag o Holm chillar.

Dom 3 musketörerna från Östersund;) Och underbara Glocken! ♥

Churchill och Bullen :P


Sjukt kul och helt jävla awesome vecka med grymt underbara människor! Speciellt vissa, ni vet vilka ni är ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa.P

Visst var det kul. Härliga bilder. Träffs på Lördag.

2010-10-28 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0