Blindtennis.

Det blidde "blindtennis" (jag, Jonte, Fatima och Olle spela) eftersom vi var ute och lyset inte funkade. Prova spela tennis i mörket... Tror ni man ser mkt eller!? Jag är sjukt grinig eftersom det gick sjukt dåligt. Men jag skyller på att det var typ 15 år sen sist.

Efter tennisen for jag och Jonte till Marina, där blidde det Irish coffee (massa mjölk, farinsocker och grädde för min del, ja just, kaffe oxå... sen te förstås!) Mkt trevligt.
Jag fick låna ett par kängor oxå som jag ska ha i helgen, danke schön!

Note to self... Måste köpa kängor!

Over n out!

Ps. I morgon vid ickeregn-Blanktjärnsrundan! :D
                    vid regn- Springa och bränna fett! Gymma, gymma, gymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0