Chillad dag.

Idag har jag och dogsen mest chillat. Tränade bevakning med Bailarn på kvällen, gick helt okej och under dagen har jag tränat sitt och ligg med valpen som jag nu döpt till Zäta, får se om hussen går med på det:P

I morgon blir det fullt upp. Kl 10 ska jag ner till Ås och rida Flygarn och passa på att gå in på skolan och kolla upp ett betyg och även kika efter ett jobb, sen ska jag träna både lydnad och bevakning med Bailarn sen kl 15 ska jag rida Robin och sen träna Bailarn på klubben, sen käka middag och hinna cykla med Zorba om jag inte redan hunnit det. Sen cheerträning kl 20. Måste hinna handla oxå=)

Nu är det American Pie på tvn, dags att fixa te! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0